Västerporten har nöjda kunder – glädjande resultat i vår kundundersökning
Nu är resultaten från Västerportens första kundundersökning här! Vi är mycket glada över att undersökningen visar att våra kunder är nöjda, där Nöjd Kund Index (NKI) landar på 71,3 vilket är ett väl godkänt resultat.
Enkätundersökningen hjälper oss att förstå vad våra kunder tycker om oss som hyresvärd och NKI-måttet fångar den övergripande nöjdheten hos våra kunder.
Högst betyg fick vi på ”Jag får alltid trevligt bemötande när jag kontaktar Västerporten”. Samtliga frågeställningar i undersökningen får höga snitt och landar på Index över 3,7 på en 5-gradig skala.
Tack till dig som svarat på enkäten
Stort tack till dig som varit med och besvarat enkäten! Du hjälper oss att bli en bättre hyresvärd.
Nu jobbar vi vidare med att analysera resultaten, glädjas åt de fina omdömena och utveckla de områden där det behövs.